Waar vind ik de unieke stukken van de vtwonen picker?
Op spoor38.nl/vtwonen-picker vind je alle unieke stukken die Jeroen heeft gevonden. Het assortiment wisselt geregeld, dus houd de site goed in de gaten.
Kan ik ze ook in het echt bekijken?
De unieke stukken die in vtwonen magazine te zien zijn, zijn de eerste drie weken na publicatie alleen online, via spoor38.nl/vtwonen-picker, te koop. Daarna kun je de unieke stukken bij VINT. Amersfoort bewonderen en kopen. Hier is een speciale vtwonen picker corner ingericht met de vondsten van Jeroen. Zie voor meer informatie en openingstijden www.vintamersfoort.nl.
Wordt een uniek stuk opgestuurd of moet ik het ophalen?
Hoe het unieke stuk bij jou thuis komt, gaat in overleg met Jeroen. Neem hiervoor contact met hem op per mail via jeroen@spoor38.nl of bel 06 2242 5475.
Hoe werkt het met betalen?
Jeroen stuurt je altijd een aankoopbevestiging per mail en de betaling gaat via Spoor 38. De prijzen op de site zijn altijd exclusief verzendkosten. Jeroen overlegt met je over de eventuele verzendkosten die betaald moeten worden.
Als er meerdere mensen een uniek stuk willen hebben, hoe wordt dan bepaald wie het krijgt?
Het principe 'wie het eerst mailt, die het eerst maalt' geldt hier. Ofwel, degene die als eerste per e-mail bevestigt dat hij/zij dit unieke stuk wil kopen, krijgt het recht om te kopen.
Het unieke stuk ziet er in het echt niet helemaal uit als op de foto, wat nu?
Unieke stukken zijn altijd tweedehands en kunnen gebruiks- en slijtagesporen vertonen. Soms kan de kleur zoals je die ziet op de website iets afwijken van de werkelijkheid. Houd daar rekening mee als je een aankoop doet.
Kan ik een uniek stuk terugsturen als het me niet bevalt?
Net als bij elke aankoop kun je een uniek stuk terugbrengen als het niet voldoet aan je verwachtingen. Neem voordat je iets terugstuurt altijd eerst even contact op met Jeroen. Retourneren kan binnen 7 dagen na aankoop. Het unieke stuk moet wél in dezelfde staat zijn als toen je het kocht.
Ik heb een klacht over een uniek stuk. Bij wie kan ik terecht?
Voor klachten over een uniek stuk kun je contact opnemen met Jeroen op jeroen@spoor38.nl. Hij zal zijn uiterste best doen om je naar tevredenheid te helpen.