We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op vtwonen.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer.
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice. Ben je geabonneerd op de Donald Duck of de Libelle? Geef je bezorgklacht dan online door via de onderstaande links:
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Ben je geabonneerd op de Donald Duck of de Libelle?
Dan kun je je adres online wijzigen via de onderstaande links:
Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan DPG Media je adreswijziging door, dan verhuist je tijdschrift.
Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Kijk op de opzegpagina voor de mogelijkheden.
Een abonnement opzeggen in verband met overlijden? Klik dan hier.