Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

vtwonen telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Betaling abonnement

Je kan je abonnement op verschillende manieren betalen. Is er iets misgegaan met je betaling of heb je een vraag over een rekening? Neem dan contact met ons op.

VT wonen direct contact hartje

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

vtwonen telefoon
Bel 088 - 550 01 07
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

U kunt uw abonnement op verschillende manieren betalen. U kunt betalen via iDEAL, Creditcard of Automatische Incasso. U kunt zelf uw voorkeur bepalen. Mocht u vragen hebben over de betaling of is er iets misgegaan, neem dan contact op met ons op.

 

 

2

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, hoe doe ik dat?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Neem telefonisch contact op met de klantenservice en geef je wijzigingen door.

3

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar acceptgiro, hoe doe ik dat?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

4

Ik wil mijn betaalfrequentie wijzigen, hoe doe ik dat?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

5

Ik wil graag betalen via internetbankieren, kan dat?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Ja, dat is geen probleem. Vermeld wel altijd het betalingskenmerk, anders kunnen wij je betaling niet registeren.

vtwonen direct contact
Direct contact met één van onze medewerkers? vtwonen telefoon Bel 088 - 550 01 07 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur