Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

vtwonen telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Klachten shop

We lossen je klacht graag op. Neem contact op met onze klantenservice.

VT wonen direct contact hartje

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

vtwonen telefoon
Bel 088 - 550 01 07
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Hoe behandelen wij een klacht?

• Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
• Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
• Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
• Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
• Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op de klacht reageren.
• Indien wij er onverhoopt onderling niet uitkomen wordt de situatie voorgelegd bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Wanneer er geen oplossing wordt bereikt, kun je voor de buitengerechtelijke bemiddeling bij een geschil gebruik maken van het ODR platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.

 

vtwonen direct contact
Direct contact met één van onze medewerkers? vtwonen telefoon Bel 088 - 550 01 07 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur