Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

vtwonen telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Bezorging abonnement

Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift of is je tijdschrift niet geleverd? Hier lees je hoe je contact met ons opneemt, zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Uiteraard sturen we het tijdschrift nogmaals naar je toe.

VT wonen direct contact hartje

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

vtwonen telefoon
Bel 088 - 550 01 07
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

 

 

 

2

Ik wil een reeds verschenen nummer nabestellen, kan dat?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Ja, dat kan. Om een reeds verschenen nummer na te bestellen, ga je naar www.magazine.nl of bel je met onze klantenservice.

3

Bezorging welkomtsgeschenk

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon
1

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 4 weken nadat we je betaling binnen hebben gekregen. Heb je al betaald en zijn de 4 weken om, neem dan contact met ons op.

2

Ik heb mijn welkomstgeschenk nog niet ontvangen, wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 4 weken nadat we je betaling ontvangen hebben. Heb je al betaald en is de termijn van 4 weken verstreken? Neem dan contact met ons op.

3

Mijn welkomstgeschenk is uitverkocht, wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Wij vinden het vervelend dat we jouw welkomstgeschenk niet kunnen leveren. Uiteraard krijg je van ons een vervangend welkomstgeschenk. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het voor je in orde.

4

Ik wil mijn welkomstgeschenk retourneren, wat moet ik doen?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Je kunt alle artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren. Het artikel moet dan wel onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele verpakking zitten. Als je een artikel wilt retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Je krijgt dan een retournummer en alle informatie over de retourprocedure.

LET OP: We kunnen de verwerking van artikelen die retour worden gestuurd zonder retournummer niet garanderen. Neem daarom altijd contact op met de klantenservice, vóórdat je een artikel retourneert.

vtwonen direct contact
Direct contact met één van onze medewerkers? vtwonen telefoon Bel 088 - 550 01 07 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur