We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Bezorging abonnement
Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift of is je tijdschrift niet geleverd? Hier lees je hoe je contact met ons opneemt, zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Uiteraard sturen we het tijdschrift nogmaals naar je toe.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Ja, dat kan. Om een reeds verschenen nummer na te bestellen, ga je naar www.lossebladen.nl of bel je met onze klantenservice.
Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 4 weken nadat we je betaling binnen hebben gekregen. Heb je al betaald en zijn de 4 weken om, chat dan met ons.
Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 4 weken nadat we je betaling ontvangen hebben. Heb je al betaald en is de termijn van 4 weken verstreken? Chat met onze klantenservice.
Wij vinden het vervelend dat we jouw welkomstgeschenk niet kunnen leveren. Uiteraard krijg je van ons een vervangend welkomstgeschenk. Chat met onze klantenservice en we maken het voor je in orde.
Je kunt alle artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren. Het artikel moet dan wel onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele verpakking zitten. Als je een artikel wilt retourneren, chat dan met onze klantenservice. Je krijgt dan een retournummer en alle informatie over de retourprocedure.
LET OP: We kunnen de verwerking van artikelen die retour worden gestuurd zonder retournummer niet garanderen. Neem daarom altijd contact op met de klantenservice, vóórdat je een artikel retourneert.

