Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

vtwonen telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Account shop

Een shopaccount heeft veel voordelen. Zo kan je via je shopaccount al je bestellingen inzien. Ook kan je zelf een wenslijstje maken en dit opslaan. Je shopaccount is tevens ook een Sanoma Account. Hieronder vind je meer uitleg over het Sanoma Account.

VT wonen direct contact hartje

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

vtwonen telefoon
Bel 088 - 550 01 07
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wat is het Sanoma Account ?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

vtwonen is onderdeel van Sanoma Media, het grootste media concern van Nederland. Indien je een account aanmaakt voor vtwonen, kan je dit account ook gebruiken voor de andere merken van Sanoma Media.

Alle websites die met Sanoma Account toegankelijk zijn herken je aan het S-icoon. Door op dit logo te klikken, kun je inloggen en kun je accountgegevens beheren.

2

Ik probeer een account aan te maken, en ik krijg de melding dat mijn e-maildres al in gebruik is. Wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Het kan zijn dat je voor één van de merken van Sanoma Media al eerder een account hebt aangemaakt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice.

3

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Klik in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail, waarin je kan klikken op de link ‘Stel hier je wachtwoord opnieuw in om een nieuw wachtwoord aan te maken’.

Let op: Deze link werkt vooralsnog in alleen in Google Chrome.

4

Wat kan ik met mijn Sanoma Account?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Met je Sanoma Account heb je toegang tot relevante en gepersonaliseerde inhoud van de Sanoma merken. Sanoma biedt extra content voor iedereen met een login. In de toekomst worden nog meer Sanoma merken toegankelijk via Sanoma Account. Daarnaast biedt de login gebruiksgemak: je kan nu zelf en op één plek je persoonlijke gegevens bijwerken, voorkeuren wijzigen en instellingen aanpassen voor verschillende websites en apps.

5

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens met mijn Facebook account uitgewisseld?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Als je inlogt via Facebook worden jouw voor- en achternaam en e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit is gelijk aan de gegevens die benodigd zijn om een Sanoma Account te registreren. Zonder jouw toestemming wordt er niets geplaatst op jouw Facebook timeline en is de registratie is niet zichtbaar voor Facebook-vrienden.

6

Het lukt mij niet om een Sanoma Account te maken

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Je hebt waarschijnlijk reeds een login aangemaakt op een andere website of app van Sanoma, die onderdeel van Sanoma Account is, bijvoorbeeld op NU.nl of LINDA.tv. Als je op de link ‘Wachtwoord vergeten’ klikt, ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen. Daarna kan je met de combinatie van je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord inloggen.

7

De activatielink werkt niet

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Indien de link om je Sanoma Account te activeren niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice van vtwonen.

8

Hoe verwijder ik mijn account?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Indien je je account wilt laten verwijderen, kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen het account dan voor je verwijderen.

vtwonen direct contact
Direct contact met één van onze medewerkers? vtwonen telefoon Bel 088 - 550 01 07 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur