Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

vtwonen telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Bestellen shop

Hieronder vind je alle informatie over bestellen bij de vtwonen shop, de leukste woonwebsite van Nederland.        

VT wonen direct contact hartje

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

vtwonen telefoon
Bel 088 - 550 01 07
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

 

 

 

Veelgestelde vragen

1

Hoe bestel ik iets bij vtwonen?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Een bestelling plaatsen bij vtwonen doe je in 6 eenvoudige stappen:

Stap 1: Plaats het product in je winkelwagen.
Plaats het product van je keuze in je winkelwagen door op de gele winkelwagen-knop te klikken.

Wil je verder winkelen? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagen liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op het winkelwagen-icoon rechts bovenin beeld en selecteer je "naar winkelwagen".

Stap 2: Ga naar je winkelwagen
In de winkelwagen zie je je bestelling. Wil je meer dan één item bestellen? Dan kan je hier het aantal aanpassen. Ook kan je hier je kortingscode toevoegen.

Kloppen de gegevens? Klik op “verder met bestellen”.

Stap 3: Verzending
Vul hier je gegevens in. Je hebt hier de keuze om een account aan te maken, of als gast te bestellen. Als je een account aanmaakt, kan je de status van je bestelling achteraf bekijken. Wil je het pakket op een ander adres laten bezorgen? Wijzig hier dan het bezorgadres.

Stap 4: Bezorgmethode
Kies hier je gewenste bezorgmethode.

Stap 5: Betaling: Kies hier je betaalmethode
Kies hoe je wil betalen:

  • Directe betaling: iDeal, Creditcard Visa, Mastercard. Indien op voorraad, kunnen we je bestelling binnen 24 uur leveren.
  • Indirecte betaling: Overboeking. De verwerking van een overboeking duurt drie werkdagen. Na ontvangst van je betaling zullen wij je bestelling verzenden.
  • Achteraf betaling: Je betaalt binnen twee weken nadat je bestelling geleverd is.
  • vtwonen cadeaukaart
  • Overige cadeaukaarten

Stap 6: Controleer en bevestig je bestelling
Hier zie je je gegevens plus bestelling in één overzicht.

Klopt je bestelling? Geef dan toestemming voor de algemene voorwaarden en klik op “bevestig bestelling”.

2

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Bij een bestelbedrag boven €30,-, verzenden wij je bestelling gratis. Anders vragen wij je €3,95 verzendkosten te betalen. Dit zal automatisch aan je bestelling toegevoegd worden.

3

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

De levertijd van jouw bestelling staat in de orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.

Als je artikelen met een verschillende levertijd hebt besteld, zullen wij je bestelling pas verzenden als wij je bestelling volledig binnen hebben. Zodra je bestelling verzonden is, zal je hierover per mail bericht worden.

De levertijd van je bestelling kan afwijken als je bestelling door een externe leverancier wordt geleverd.
Indien je bestelling door een externe leverancier wordt geleverd en je wilt graag weten wat de levertijd is, neem dan contact op met de klantenservice.

4

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Indien je bestelling rechtsreeks door ons geleverd wordt, kan je  je bestelling laten inpakken. De optie zal dan vanzelf verschijnen in je winkelmandje. De kosten hiervoor bedragen €1,50.

5

Kan ik bestellen via het buitenland?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Ja dat kan. Wij versturen op dit moment naar Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittanië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Zweden. In je winkelwagen kun je de verzendkosten bekijken. Let op: Dit geldt alleen voor postpakketten, niet voor grote bestellingen zoals meubels etc.

Woon je in België? We hebben ook een vtwonen.be.

6

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb het nog niet ontvangen

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Wij willen er graag voor zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt.  In de meeste gevallen krijg je je bestelling na één dag al thuisbezorgd. In enkele gevallen kan je bestelling wat vertraging oplopen, zoals wanneer een product niet op voorraad is. Of  een product op voorraad is, kan je in de groene balk bij het product zien.

Het kan ook zijn dat je product door een externe  leverancier geleverd wordt, de levertijd is dan langer. Indien je de exacte levertijd van je product wilt weten, neem dan contact op met de klantenservice.

7

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Heb je je bestelling geleverd gekregen, en mis je een schroefje of een ander onderdeel? Wij willen dit graag voor je oplossen. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.

Heb je meerdere producten besteld in één bestelling en mis je een artikel? Wij gaan dit voor je oplossen. Neem telefonisch contact op met de klantenservice.

8

Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling geleverd, ik heb echter niks ontvangen

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Het kan zijn dat je bestelling bij een afhaalpunt is afgeleverd. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.

9

Mijn bestelling is kapot geleverd, wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Wat jammer dat de bestelling kapot is geleverd! Wij willen dit graag  voor je oplossen. Neem hiervoor binnen 14 dagen contact op met de klantenservice.

10

Actievoorwaarden m.b.t. kortingscodes

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

leuk dat je gebruik wilt maken van één van onze acties. veel plezier met shoppen!  we proberen met de grootste zorgvuldigheid onze actievoorwaarden bij iedere actie te communiceren. om je zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we hier een opsomming gemaakt van de algemene actievoorwaarden:

  • niet geldig op boeken en cadeaukaarten en op de merken bepurehome, hay, coming lifestyle, bopita, vitra en de vtwonen meubels.
  • kortingscodes zijn per klant éénmalig te gebruiken.
  • kortingscodes zijn niet combineerbaar met andere kortingscodes.
  • de kortingscode kun je verzilveren door tijdens het bestelproces de code in te voeren in het veld 'cadeaukaart- of kortingscode toevoegen'.
  • indien je de waarde van de kortingscode niet volledig verzilverd vervalt de restwaarde. (dit is alleen van toepassing bij een kortingscode met een absoluut bedrag). in geval van een cadeaukaart is dit niet van toepassing en behoud je wél restwaarde.
  • in geval van het ontvangen van een gratis product bij een order: de actie vervalt indien het hoofdproduct retour wordt gestuurd. dit betekent dat het gratis ontvangen product ook retour gestuurd dient te worden. Het is ook mogelijk om het gratis product alsnog aan te schaffen.
  • het kortingsbedrag kan niet worden uitbetaald in contanten.
  • de korting kan niet achteraf verrekend worden.

naast deze algemene actievoorwaarden kan het zijn dat een specifieke actie extra voorwaarden heeft. deze voorwaarden staan vermeld in de communicatie van de desbetreffende actie.

11

Mijn bestelling moest al geleverd zijn, wat nu?

vtwonen min icoon
vtwonen plus icoon

Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Zo kan het zijn dat je bestelling toch niet op voorraad is, of dat je bestelling vertraagd is bij de post.  Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.

vtwonen direct contact
Direct contact met één van onze medewerkers? vtwonen telefoon Bel 088 - 550 01 07 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur