Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Eigen Huis & Interieur
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met Eigen Huis & Interieur

Klantenservice Eigen Huis & Interieur

Bellen met Eigen Huis & Interieur
Bel 088 - 550 01 02
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Eigen Huis en Interieur min icoon
Eigen Huis & Interieur plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

2

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Eigen Huis en Interieur min icoon
Eigen Huis & Interieur plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

3

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Eigen Huis en Interieur min icoon
Eigen Huis & Interieur plus icoon

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 4 weken nadat we je betaling binnen hebben gekregen. Heb je al betaald en zijn de 4 weken om, neem dan contact met ons op.

4

Kan ik een los nummer bestellen?

Eigen Huis en Interieur min icoon
Eigen Huis & Interieur plus icoon
5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Eigen Huis en Interieur min icoon
Eigen Huis & Interieur plus icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

50% korting op je 2e abonnement