Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Ariadne at Home telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Ariadne at Home direct contact

Klantenservice Ariadne at Home

Ariadne at Home telefoon
Bel 088 – 550 01 01
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Kan ik een losse editie bestellen?

Ariadne at Home min
Ariadne at Home plus
2

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Ariadne at Home min
Ariadne at Home plus

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

3

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Ariadne at Home min
Ariadne at Home plus

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

4

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Ariadne at Home min
Ariadne at Home plus

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

5

Hoe stel ik een vraag aan de redactie?

Ariadne at Home min
Ariadne at Home plus

Mail je vraag naar ariadneathome.nl@sanoma.com. Je krijgt binnen 3 dagen antwoord.

50% korting op je 2e abonnement